Muzaa

Banner

trwa inicjalizacja, prosze czekac...http://mieszkaniedlamlodych.org

czwartek, 21 maja 2015

Nowinki ze świata...

-P-

  Hej! To znowu ja! Z okazji 16 000 ustanowiłam, że co miesiąc będę wrzucać ,,Nowinki ze świata.. ". Będzie to o grze MovieStarPlanet. Wszystkie w nią gramy. Dzisiaj wyszła nowa gazetka! Sami zobaczcie! A oto zdjęcia z gazetki zrobione przeze mnie.

Pierwsza strona
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           











Kod już wykorzystany ;P




 

















Następny numer już 19 czerwca, a w nim sukienka z pięknych kwiatów wraz z koroną! Ja na pewno kupię!





Ja w nowym stroju!

Nowiutki strój!



Wszystkie zdjęcia w 100% zrobione przez /P/






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz